Aynı bardaktan içmeyen filan😑 Kaldır balkondan fırlat bu tip erkeği😝 Peki aşırı titiz olup size mesafeli olan bir sevgili ya da eşe ne tepki verilir? #reda
Aynı çatal kaşıktan yemeyen sevgiliye tepkiniz ne olur?
Tepkim saçma olurdu. çünkü o kadar öpüşüyoruz el ele tutuşuyor ama benim kullandığım çatalı bıçağı ya da kaşığı mı kullanmayacak? bıçak arada kaynadı yoksa bıçak yemem :D sdfsdf
Olabilir yani kendi tercihi bir şey demem. Rahatsız olabilir sonuçta. Benim için sevgilim olmasına gerek yok tanıdığım herkesle aynı çatalı kaşığı tabağı bardağı kullanırım😅
Yediğim kaşıktan yemiyor diye ayrılmak komik olur ama sevgiliysen yahut evliysen böyle bir durumun yeri illa ki gelir mevzu iğrenç bir yere gidiyor 😂😂 ben samimi biriyim mesela samimi biri kaşığıyla verir illa ki 😂 tiksinirse kötü hissedersin ya normal boyutta ilerlemez o saatten sonra ilişkimiz mesafeli olur. Düşün mesela empati kuruyorum uzattım kaşığı başka kaşık yok mu ya dedi fena bozulursun ya bence haklıyım 😂
Mikrop fobisi vs varsa o çok sıkıntılı bir durum. Ama normal bir durumda çok canımı sıkar. Yemin ediyorum su vs içerim sonra da burnunu kapatır anne kuş gibi ağzına akıtırım.
Doğeriiimmm 😆 yiyoruz ya hayatımda kimsenin elinden bişey alıp yemeyen eşyasını kullanamayan ben kocamla sınırlarımi aştım bı zahmet o da yesin zatenn yiyor da 😆yemezse opmesinde o zaman.
Valaha öyle sorunumuz yok ama olsaydı da bisey demedim sonuçta herkesin huyu suyu bir değil olabilir yani
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Gayet normal görebilirim. Ben aynı bardaktan su içmiyorum normalde çocukluğumdan beri bu ailemde tepki gördüğüm bir olay oldu hep. Arkadaşlarım da aynı şekilde.
sevgilim yok amw sevdiğim insan için bu konu sorun olmazdı….
Öpüşmeyip cinsellik istemiyorsa normal, ama bunlar olmasına rağmen bu durum varsa garip😃
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Kırılırım ya yani neden sebebi nedir, vebalı falan mıyım yani günlerce bunun tribini yer açıkçası kaldı ki ben kendisini bile yiyecekken onun bu şekilde davranması anormal jsskkek
Bazı arkadaşlar öpüşmek ile ilişkilendirmiş Yemek yerken salgıladığımız enzimler ile Öpüşürken salgılanan enzimler aynı şeyler değil Birisi yemeği eritiyor Diğeri seni neyse ya valla anlatmaktan gına geldi
Yani insan sevdiğinden iğrenmez bence ama o kişiye ve kişiliğine bağlı ( ama eğer istemiyorsa bilinki birini unutmak için geçici olarak sizinle her an gidebilir)
erkeklerin genelinde hormonların etkisiyle cinsel birliktelikte iğrenme duygusu çoğunlukla kaybolur ama normal bir zamanda iğrenme hissetmese de farklı eşya kullanmak isteyebilir. titizlikle alakalı değil tabi bu verdiğim cevap, davranış ile ilgili. genel yaşam olarak.