Sevgilinize yemek yaptınız beğenmediğinde sizin tepkiniz ne olur?

Kızlar selam benim evlilik yolunda olduğum ( daha ortada evlilik teklifi söz nişan vs yok ) 3 yıldır birlikte olduğum sevgilim var. Yalnız yaşıyor ben arada evini temizliyorum yemekler yapıyorum vs ama her yaptığım işin arkasından şu şöyle olmuş bu böyle olmuş diyor tamam diyorum onun evi belki ben yanlış yaptım diye toparlama niyetinde olduğum için susuyorum alttan alıyorum ama gittikçe de üzülüyorum tahammülüm kalmıyor. Neyse ben geçen hafta yine yemek yaptım suyu az olmuş dedi aradan bir hafta geçti aşure yaptım Allah kabul etsin kendisine de götürdüm tuzlu olmuş dedi :) ya aşure nasıl tuzlu oluyorsa :) bende kayış koptu bağırdım çağırdım bi şeyden de memnun ol aptallık bende çabamı görmüyorsun adlı serzenişler bağırmalar krizler yaşandı :( şimdi ben bu kadar Yükselince ayrıldı biz burada evlilik yoluna giriyoruz adımlar atmaya başladık sen daha şimdiden eleştiri kabul etmeyip bu kadar basit konudan kendinden geçiyorsan ben yokum dedi ve ayrıldı.. benim sorum şu ben mi çook abarttım bu süreçte biraz daha mı sabırlı olmalıydım yani bağırmak tabii ki hoş değil ama insani bi Duygu değil mi? :( Siz olsanız sizde sinirlenmez misiniz yani çaba verdim emek verdim diye alınmaz mısınız ya :(
Sevgilinize yemek yaptınız beğenmediğinde sizin tepkiniz ne olur?
Cevapla