AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Kim Jong gibi oyuyoyum
o kim kız
Kuzey Kore lideri biyaj tehlikeli
ana biliyorum ben bunu babası ölümce ağlamayanları idam ettiren adam 😃
İvet çuk tehlikeli kuralları vayy🥺😱
ay çok korkunç ya dehşete düşmüştüm 😃
İvet çuk koykunç Kuzey Kore bırak koykunç ama Güney Kore daha iyi😱
Kıskanmayan yoktur ama aşırı derecede değil. Yok denecek kadar az bende.
Asla tatmadığım bir duygu. Bu yüzden çok eleştiri alıyorum
Minik monster çıkıyor ortaya..
seni gidi little canavar 😂
Çokkk tatlımsı ama.. 😅
Benimde boz ayı çıkıyor
boz ayı mı 😂
Valla öyle normalde argo kullanmam ya da ne bileyim kibar biriyimdir ama iş sevdigimin karşi cins ile kiskançligina gelince aman aman kaçsın benden.
Ota bka kıskanmam gercekten sorun varsa boz ayı cikiyor😄
o kadarı normal 😃
Bence de 😄
İçimden baykuş değil yarasa çıkıyor
yarasa zararlı mı
Yarasa yararlı bir hayvan aslında yaramasa yarasa yerine yaramasa derlerdi
okurken bayılmışım🥺🥺
🤣🤣🤣
İçimden kıskanıyorum.
başak burcu musun genelde onlar içinden kıskanır asla belli etmez delirse bile kardeşimden biliyorum 😃
İnanmıyorum sende mi kıskançsın pıtırcık 😂
@Şiirden-bıkmış-şair Ben insan değil miyim. Sjsjfh
Başak değilim oğlağım
Yay burclarıda elinden çikolatasını alanı kıskanır 😂
@Şiirden-bıkmış-şair Bilemem burçlara pek inanmam
yay burcuna kurban olun siz be 😃 tabii kıskanırım elimden çikolatam alınırsa
Kıskanınca karşımdakine gün yüzü göstermem
naparsın 😃
Ceza veririm 😂
çok ürkünçlü 😂
Bunu ben bile kestiremiyorum 😀😀
işte yay 😂
😀😎
yay’a kıskanç değil diyenler işine baksın 😎
Sevdik mi tam sildik mi cehenneme gönderiyoruz. Kim demiş kıskanmıyoruz diye hayatımızın merkezine alırsak bak nasıl içinden geçiyoruz 😀😀😀
Valla sahipleniyorum direkt olarak 😂
onu herkes yapar 😃
Dönüşmüyorum 😂
niye ya 😃
Farkım olsun 🤣
çok farklısınız beyefendi 😂
Teşekkürler hanımefendi 😂
Kıskanç bi' tip değiliz hamd olsun
hiç mi 🙄
Çok cadı oluyorum ya 😂🤣
hak verdim 😃
Bana gül derdini bana anlat herşeyi benimle yaşa dimi yani 😂
evet ayneeen ne gülüşüyorsun başka karıyla 😂 ağzını yırtcaksın bir daha gülemeyecek 😂
Bi bakarım feleğini şaşar 😂
Sinirli sert bakışlı..
ooo
Kıskanınca fena olabiliyorum
ya örneklendirinsene nasıl işte
Dozunu kaçırabiliyorum kısıtlamak vesaire değilde boğucu olabiliyorum eskiden daha çok kıskançtım herşeyden herkesden kıskanabiliyordum
herkesten mi normal kız arkadaşlarını bile mi 🙄
Yok hayır karşı cins olarak dedim yanlış anlattım
karşı cinsi ben de kıskanırım açıkcası
Bazen aşırısı sıkıyor insanı diye düşünüyorum kendi açındanda karşı taraf açışındanda
kıskanan için daha yorucu aslında kıskanmak
Evet öyle aslında oda sevgi yoğunluğundan kaynaklanıyor sadece benim olsun içgüdüsü giriyor devreye
kesinlikle öyle ve bu çok kötü hissettiriyor
Zamanla bu düşünce çığırından çıkabiliyor o yüzden azaltmakta fayda var
yok be sevdikçe değişmez ki
Değişmez elbette ama bazen bu kıskançlık karşı tarafı boğabiliyor ve kavgalara ya da küçük tartışmalara yol açıyor karşı tarafı sıkmamak adına kıskançlığını törpülüyorsun bazen
burcun ne
Yengeç dostum
duygusal burç
Evet öyle genelde
Ateş misali oluyom yakarım.
Çoğunlukla kıskanıyorum 🙂
Kıskandığım konuya göre değişir
Fazlaca öfkeli
M. lın önde gideni oluyorum tam🤦🏻♀️
Kıskanmam ama o kıskanir deneyenler oldu ;)
onun çok yok ama ben kriz geçiriimm
Deli dolu kıskaçlıklarım olmaz.
Ortalığın a... Sıç.. yorum
Benzetebilecegim bir ornek yok 😀
Kıskanacak kadar değer verdiğim kimse yok
Bakışlarımdan anlaşılıyor
Her an patlayacak bı bomba gibi💣💥💣
Şiddetli geçimsiz biri oluyorum 😊
Çok zor bırıne dönüşürüm
Hiç kıskanmam hiç anwnxncn
Canavarim bir hayalet 🖤
Kıskanınca gözüm kimseyi görmüyor.
Pek kıskanmam. Kıskanırsam da belli etmem
Kıskanınca daha umursamaz oluyorum
Kadınların işidir kıskanmak
Sinirleniyorum ya genelde
İncitmeden laf sokarım başka bişey yapmam açıkçası
😀senin yaptığının aynısını ben sana yapsan sen napardın derim mesela
Gülme 😀güzel sonuç elde edebiliyosun aklı başında biriyse hayatındaki vatandaş duraksıyo
Buarada profil resmini nezamandır söylicem unutuyorum
😀marlbora reklamının jön oyuncusu gibi bi poz güzel bi orofil resmi
Bilinçli kıskançlık ise soğuyorum
Yırtıcı kediye dönüşüyorum. 🐈
Gerek yok kıskanılcak sevgiye boşverdim
Kıskanmam yaa nsdbndn (kıskandı)
Kiskanmiyorum gamsız biriyim
Hic kıskanc biri degilim
Ateş misali olur yakarim
Kıskanınca içim içimi yer
Usman aga gibi olurum
Çok kıskanç biri değilim
İçimi yer, bitirir
çok doğru :/
Belli etmiyorum ama cıldırıyorum
neden belli etmiyorsun
Daha fazla cıldırtmamak için
Seri katile
yok anasının gözü
Eşime sevdiğime değil la karşıdakine. Mesela biri asılıyor mu ona? Evet asılır ;)
(Bkz; adam asmaca)
Ebu cehile
ahahaha ebu leheb daha kötü kız 😂
Onuda oluruz saç baş yolarım sjsjs
ben de yolarım 😬
Yol kiz yol, ahaha
Hırçın birine dönüşüyorum
keşke sadece hırçın olsam 😃
Neden ne yapıyorsun ki başka
ağlarım bile kıskançlığımdan hem de oturup hıçkıra hıçkıra
Bende ağlamıştım bir kere ama değmediğini anlayıp gözyaşlarımı silmiştim
Cadıya 😂
hangimiz cadı değil ki çılgınlar gibi
Canavar😏
hangi canavar 😂
Aç kurt😅
kıskanınca aç kurt olmak çok hayret 😂
Öyle bi canavarım işte😅😅
çok anlamlandırdım 😂
Aç kurt tehlikeli ve saldırgandır ya hani ondan şey ettim😅
açken her şey tehlikeli 😃😂
Açıktım ben ya aç diye diye🤦🏻♂️😅
Çok beter coook
Pisipisikopatımmmmm
kıskanınca içimdeki panter çıkıyor benim de
Selam naber 🙋♂️
çok sinirleniyom.