Günaydınlr.. dürüst olıyim şimdi tahmin ettiğinizin aksine başının etini falan asla yemem. bilerek veya değil farketmez anında buz gibi olurum yani🧚🏻♀️ bıçak getirseler anca bi kaç kelime söyliyeblrm 👀🐥
Kıskandırıldığınız da nasıl bi kişiliğe bürünürsünüz?
Yoo tahmin ettiğimin aksine değil 😂 bu kıskandırılma durumu bilerek yapılıyorsa ben o kişiden soğurum. Olaylar kendiliğinden gelişiyorsa ona bir şey demem. Ama durduk yere kıskandırmaya çalışırsa gözümde basitleşir. Bilmiyorum ama uzaklaşıyorum öyle olunca.
Ben bile bile kıskandırma durumu ise bunu basitlik olarak algılıyorum ve hemen soğuyorum. Çünkü ; kıskanma durumu kendiliğinden oluşmalı. Başkaları tarafından değil.
Öyle zaten. Uzaklaştırır. Hani bilmiyorum ama düşünce şöyle oluyor. Sırf kıskandırmak için neden başkasıyla görüşüyor. Veya konuşuyor. Sadakat bunun neresin de. Beyin bu şekilde çalışıyor benim 😂 sonra sırf kıskandırmak için başkasıyla görüşen tartıştığımız da hemen ayrılır düşüncesine girerek beyin hemen kalbi de uyarıyor ve soğuyoruz 😂
Ama bu kıskanma durumu kendiliğinden oluşunca bence daha güzel olur. Ama ben kıskanınca hani belli etme durumum şöyle olur. Pek konuşmam , mesafe koyarım başlarda. Bu onu anlar. Anlık değişim olur işte
Senin dediğin o düşüncelerde oluşur insanda ayrıyeten ben onun bunu bilerek yapıp yapmadığından emin olamam, ya gerçekten başkasına samimi şekilde ilgi gösteriyorsa vs aklımı çok kurcalar yani
Ama belkide belli etmek daha iyidir çünkü karşımdaki bana soğuk yapsa cidden kıskandığından mı yapıyor vs anlamayabilirm belki o şey benim için bi kıskanma nedeni değildir
Zaten soğuk yapınca insan bir neden arıyor. Düşününce buluyor. Zaten kıskanmadan önce konuşma hali tavrı nasıl ise kıskandıktan sonra çok fark olabiliyor. Ama kimi insan kıskanınca kavga çıkarır kimi insan uzaklaşır. ya da sessiz kalır. Ben sessiz kalıyorum. Zaten beni az tanıyan hemen teşhisi koyar 😂 konuşkan birisiyim konuşmayınca veya azaltınca hemen fark edilşyor 😂
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Kıskandırıldığımda sakin kalmaya çalışsam da içimde bir şeylerin koptuğunu hissederim. Eğer bunu bilinçli yapıldığını anlarsam, mesafemi koyarım ve kendimi geri çekerim. Gururumu inciten bir durum olursa asla belli etmem ama içten içe soğurum. Kıskançlık duygusuna kapılıp yanlış bir tepki vermek yerine, durumu analiz eder ve bana zarar veren bir oyun varsa o oyuna dahil olmam. Çünkü sevgi ve güven olan bir ilişkide kıskandırmaya gerek olmaz, bu yüzden böyle şeylere maruz kalırsam o kişiye bakışım değişir.
Benim deli gibi kıskandığımı bir sevgilim olsaydı çok iyi bilirdi. Ama şunu da bilirdi, ben kıskandığımı belli etmem. Fakat gözüm daima sevgilimin üzerinde olur, bu hiç şaşmaz.
Kıskandırılmaya tahammül edemdm yapmacık yapmacık şeyler anında soğurum. Kıskandığımda da çok belli eden birisi değilim ama ille belli et derse canavar oluyorum jdmfmd
Kıskandırılmadığım için bilmiyorum çünkü kıskançlık bana öğretilmedi yani kıskanç olmama yol açacak saçmalıklara maruz bırakılmadım. Sonuçta bu mental rahatsızlıktan muzdarip değilim.
Bi insana değer verebilirsin şu an vermemen öyle bişi olmıycağ anlamına da gelmez. Değer vermek basit çünkü yani çok çaba sarfetmene gerek yok sen bile yapabilirsin öyle düşün 🙄