Kıskandığım zaman sinirleniyorum, kıskandığım bir şey olursa da gider söylerim. Eğer onun yaptığı bir şey yoksa konuyu uzatmam. Üstüne düşmem yani. Ama onun sebep olduğu bir şey varsa o zaman işler değişir. Anasından doğduğuna pişman ederim, ya adam olur ya da defolup gider. Gelemem ben böyle şeylere, çok fenayım bu konularda. Ashfj
Eskiden çok daha gürültülü ve tepkili bir şekilde ifade ederdim kıskançlığımı ama gördüm ki bunu yapmak sadece karşı tarafın egosunu şişiriyor, ondan sonra kıskansam da bunu belli etmemeye ya da çok sınırlı bir şekilde ve üstü kapalı biçimde belli etmeye başladım. Sanırım olgunlaştıkça insan duygularını kontrol etmeyi daha iyi öğreniyor..
Sessiz kalamam normalde ama şu sıralar sessiz takılıyorum. Kendi haline bıraktım artık her şeyi. Genelde sessiz kalmam bu durumlar da. Aşırı tepkiler verir ve çok sinirlenirdim.
Kıskanınca nasıl oluyorum, ne yapıyorum, hiç bilemiyorum doğrusu.. Bunun ne ölçüsü var ne de sınırı benim için..
Kesinlikle sessiz kaldığım görülmemiştir.. Aksine çok sesliyimdir bu durumda.. İçim ruhuma sığmıyor sanki o an.. Patladım patlayacam gibi.. Trip atmam asla. Attığım şeyler daha elle tutulur, altında kalınır şeyler oluyor..
Yaşayan bilir onuuuu 🤭🤭🙄🙄 Sevdiğim hariç kimseyi kıskanma huyum yoktur. Pamuk gibi birinden vahşi bir ejderhaya dönüşüyorum, gözlerimi kin bürüyor Sinirden ağlarım ben çok kıskanırsam
Şu ana kadar kıskandığım kimse olmadı hiç. İmrenirim, bende isterim… zaten imrendiğim kişiler de o konularda hep yardımcı olurdu. Kıskançlık ve imrenmek çok farklı bence ve birini kıskanıyor olmak hiç iyi bir şey değil bana göre. Çünkü içinde hırs barındırır, kötülük barındırır.
Belli etmemeye çalışırım. Beni sinir etmeye mi çalışıyor denemeye mi çalışıyor yoksa benimle mi alakalı bir durum ona bakmaya çalışırım. Canım sıkılırsa can sıkarım böyle bir huyum var. İstemesem de belli ederim
Ben kıskanınca kaşlarımı çatar öfkeyle bakarım bir an güç patlaması olur ve fark etmeden etrafımdaki nesnelere fazla güç uygularım mesela kapıyı hızlı açarım aynı zamanda hızlı yürürüm kıskandığım kişiye değil boş bir yere bakarım ama arada da bakarım kızarırım biriyle konuşurken sesim bir an yükselebilir
Dile getiririm bunu ve kızdığımı da belli ederim. Tepkilerime rağmen umursamıyorsa karşımdaki çeker giderim. Çünkü sinirliyken kimseye bulaşmak istemem ๑
ben ikili ilişkilerim de hiç kıskanç değilim ama arkadaşlarımı çok kıskanıyorum direk modum düşer ki onlarda hemen anlar benim arkadaşıma dont touch baby