Sevgilim doğum günümde hediye almadı , ama gün içinde istediğim herşeyi yaptı kendimi değersiz hissetmeli miyim?

Doğum günleri benim için önemsiz en büyük hediye seninle beraber doya doya geçirdiğimiz zaman dedi bana , ama ben küçükte olsa bir hediye beklerdim kendimi çok kötü hissettim bunu ona yansıttım çok klişe geliyor doğum günlerinde hediye alınması vesaire dedi bana ama bu durum beni çok üzdü pasta üflemek isterdim seninle diyince pasta aldı ama bunları kendi hatırlamadı lazımdı bana önem vermiyor mu sizce?
Sevgilim doğum günümde hediye almadı , ama gün içinde istediğim herşeyi yaptı kendimi değersiz hissetmeli miyim?
Cevapla