Bugün benim doğum günüm ve kutlayan olmadı gerçekten şu an kendimi çok değersiz hissediyorum :(?

Ne desem ne yapsam kendimi avutamıyorum ya harbiden çok kötü bir duygu kimsenin kutlamaması beni çok üzüyor bu durum :(
Bugün benim doğum günüm ve kutlayan olmadı gerçekten şu an kendimi çok değersiz hissediyorum :(?
Cevapla