Bugün doğum günüm ama kimse kutlamadı, kendimi değersiz önemsiz hissettim. Siz ne hissederdiniz?

Saat 00.00 da yani bugün doğum günüm ama kimse mesaj atmadı arkadaşım var ama mesaj atan bile olmadı üzüldüm açıkçası dostlarım?
Bugün doğum günüm ama kimse kutlamadı, kendimi değersiz önemsiz hissettim. Siz ne hissederdiniz?
Cevapla