Doğum günümü kimse kutlamadi moralim çok bozuk?

Cevrem cok yok zaten de arkadaslarim kutlamadi, annemle yaşıyorum bi pasta alalım dedim bi pasta kac para olmuş ne pastası dedi 1 saattir Ağlıyorum insanın onemsenmemesi ne kadar kötü bir şey keşke hiç dogmasaydim😔😔😔

Doğum günümü kimse kutlamadi moralim çok bozuk?
Cevapla