Bugün doğum günüm ama kimse kutlamadı, ben değersiz miyim?

22 yaşıma girdim üniversite öğrencisiyim aildmden uzaktayım arkadaşlarım var ama kimse kutlamadı evde tek başıma oturuyorum ne kadar kötü ve ezik bir durum😔

Güncellemeler
+1 yıl
herkese teşekkür ederim iyi ki varsınız💖
Bugün doğum günüm ama kimse kutlamadı, ben değersiz miyim?
Cevapla