Düşünsenize kimse ne aradı ne kutladı sevilmediğimi biliyordumda açık açık söylüyorlar snrım. Kız kardeşim bile kutlamadı.
Belki süpriz yapacaklar diyeceksinizdir ama uzaktayım kimse süpriz yapmaz.
Düşünsenize kimse ne aradı ne kutladı sevilmediğimi biliyordumda açık açık söylüyorlar snrım. Kız kardeşim bile kutlamadı.
Belki süpriz yapacaklar diyeceksinizdir ama uzaktayım kimse süpriz yapmaz.
Evet o duyguyu bilirim. İçinden iki ikilem olur 'doğunun günün ne önemi var' bu birincisi 'hatırlanmayacak kadar önemsiz miyim'
Ama dertleri paraya ihtiyaçları oldu mu da ilk akla gelen olmak. Can sıkıcı be.. Mesela abimle benim doğum günümüz aynı yeni evlendiği eşi evde kutladı ben hatırlanmadım.
Bari bunu görmeseydim daha iyiydi
Akşama doğru ararlar belki. Valla benim abim ve ablam da hatırlamadı ablam aaa bugün o tarih miydi diye tepki verdi. :D Çok da üzme kendini bu yüzden. Doğum günün kutlu olsun, iyi ki doğdun. :)
hatırlanmasam çok uzmez benide. bildiği halde yazmıyor.
Cevap
2Cevap
Doğum günün kutlu olsun plan yokmu
Çok uzaklardaysan kendin kutla kendini pasta falan
he ya ne çok mutlu olurum ama
Pasta alayım gel kutlarız
yok sağol centilmen bey
Dışarda kutlayalım o zaman
Doğum günün kutlu olsun
Yaşlandığını mı kutlayacan
Mutlu yaşlar🎂
Yalnız değilsin
İyi ki doğdun💗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?