Bugün doğum günüm ve kimse kutlamadı? Sevimsizmiyim? Iticimiyim?

Düşünsenize kimse ne aradı ne kutladı sevilmediğimi biliyordumda açık açık söylüyorlar snrım. Kız kardeşim bile kutlamadı.

Belki süpriz yapacaklar diyeceksinizdir ama uzaktayım kimse süpriz yapmaz.

Bugün doğum günüm ve kimse kutlamadı? Sevimsizmiyim? Iticimiyim?
Cevapla