Bugün benim doğum günüm ama arkadaşlarım kutlamadı, değersiz hissediyorum. Haksız mıyım?

Pek bi çevrem yok ama arkadaş olduğum ve değer verdiğim birçok insan var. Sadece birkaç kişi doğum günümü kutladı. Galiba insanlara fazla değer veriyorum. Dogum günüm olduğunu bildiği halde kutlamayan arkadaşım da var sadece 5 dakikasını ayırıp iyi ki doğdun demesi yeter yani öyle özel bi şeyde beklemiyorum. Kendimi aşırı değersiz hissediyorum hiçbir zaman verdiğim değerin karşılığını alamıyorum :(
Bugün benim doğum günüm ama arkadaşlarım kutlamadı, değersiz hissediyorum. Haksız mıyım?
Cevapla