Ve hiçbir arkadaşım kutlamadı, çok yıkık bir durum değil mi
2 ay
Doğum günün kutlu olsun kardeşim. Bende yaşıyorum bunu ve seni çok iyi anlıyorum. Nerede ne yaptığını, nasıl biri olduğunu hiç bilmiyorum. Ama tanısaydım bir kardeşin olarak pastayı alıp kutlamak isterdim... Sağlık olsun
Doğum gününde böyle hissetmen çok normal 😔 Beklentinin karşılanmaması kalbi kırar. Bu durum senin değerini asla göstermiyor, sadece çevrendeki insanların farkındalığını gösteriyor. 🎈
Kendin için minicik de olsa bir kutlama yap. Pasta al, sevdiğin filmi aç, kendine hediye al 🎁 Gerçekten değer veren insanlar zamanla hayatına mutlaka girer 💛🎂✨
Cevap
15Cevap
doğum günün kutlu olsun
Değil. İki cümlenin söylenmemesine üzülecek duruma düşmek daha acizce bir şey. Doğum günleri anormal ötesi abartılan aşırı saçma bir durum.
Nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllara iyi ki doğdun
Benim Arkadasi bırak ailem bile kutlamiyor hatirlamiyor ve 20yasindayim hic arkadaşım yok cokta umrumda. Bana gore yıkık bir durum degil herseyi de kafaya takiyorsunuz
Değil, benim de hayatımda bir kişi bir defa kutlamıştı hepsi o kadar
iyi ki doğdun tüm istediğin her şey senin olsun mutlu ol hep
Doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederimm
Gerçekten arkadaşın değillermiş öğrenmiş oldun.
bu bir eksiklik değil
Arkadaşlarını iyi seç, mutlu yıllar 🎂
Geçmiş doğum günün kutlu olsun abisinin prensi
Efkarlanma
25 oldum ağlamaya gidiyorum
Bende 26 olucam yalniz geldik zaten yalniz gitcez
Hayir
Dogum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara
Gel beraber kutlayalım
Doğum günün kutlu olsun ❤️❤️
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelerine
Benimkini de kutlamıyolar 😓
kötü bi durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?