Doğum günümü sevgilim ve arkadaşlarım kutlamadı. Ben mi alınganım?

Çok da önemli değilmişim insanların hayatında. Yüz yüze kutlayan sadece ailem oldu. Mesajı tanımadığım samimi olmadığım arkadaşlarım bile attı zaten önemli olan hediye de değil yanında olabilmek değil mi? Sevgilimden ayrılacağım arkadaşlarımla da çok samimi olmayacağım. Ben mi alınganım?

Doğum günümü sevgilim ve arkadaşlarım kutlamadı. Ben mi alınganım?
Cevapla