Neredeyse doğum günümü kutlayan yok kendımı değersiz görüyorum?

Arkadaşlar nedense doğum günümü kutlayan yok kendımı değersiz görüyorum çok mutsuzum canım da sıkkın zaten
Neredeyse doğum günümü kutlayan yok kendımı değersiz görüyorum?
Cevapla