Sevgilim doğum günümde hediye almadı. Düşüncesizliğinden soğudum, bu durumu nasıl anlatabilirim?

Arkadaşlar merhaba yaklaşık 4 aydır sevgilim var uzak mesafe ilişkisiyiz ilk doğum günümdü ve sadece mesaj attı daha sonra buluştugumuz da kutlamadi asla ne hediye aldı ne bişey büyük bir beklentim yoktu ama hiç kutlamamasi inanılmaz zoruma gitti sonuçta onlayken ilk doğum günümdu bugüne kadar ne de çiçek aldı düşününce çok zoruma gidiyor çünkü mesajda da kutlayacagini ve birkac kez de hediyen hazır vs demişti ama yapmadı hicbisey aklıma geldikçe ondan soğuyor ve uzaklasiyorum sırf bu yüzden siz olsanız ne yapardınız bunu ona söylemek istiyorum ama nasıl söyleyebilirim?
Sevgilim doğum günümde hediye almadı. Düşüncesizliğinden soğudum, bu durumu nasıl anlatabilirim?
Cevapla