Doğum günümde sevgilimden beklediğim hediyeyi alamadığım için çok üzülmem normal mi?

Sahte takılara alerjim olduğunu bildiği için birçok kez altın takıdan bahsettik bu yüzden o tarz bir şey bekledim. Çiçekleri çok sevdiğimi söylemiştim alır diye bekledim ama 1 tane yoldan koparmış. Ben farklı bir hediye beklerken o küçük peluş bir oyuncak almış. Bilmiyorum belki bu yaptığım şımarıklık ve haksızlıktır ama önceki ilişkimde de hiç çiçek almamıştım hep basit hediyelerle geçmişti. Bu birlikte geçirdiğimiz ilk özel gündü. Ben onun aylar sonra olan doğum günü için şimdiden hediye ve plan hazırlarken o çok basit şekilde geçiştirdi. Beklentim çok yüksek olduğu için çok kırıldım. O iyi biri ama dünden beri bu yüzden moralim çok bozuk. Sizce ne yapmalıyım?
Doğum günümde sevgilimden beklediğim hediyeyi alamadığım için çok üzülmem normal mi?
Cevapla