Sevgilim doğum günümü kutlamadı ve hediye de almadı sizce önemli mi bu durum?

Ben hediyeye falan çok değer veren biri değilim ama karşımdakine özel günlerde falan sürekli alırım bişeyler ve bence bu düşündüğümü gösterir. Özel bişeyler yapmak isterim falan. Ama sevgilim doğum günümde sadece wpden iyi ki doğdun falan yazdı. bu arada belki parası yoktur falan demeyin iyi bi işi var ve 5 yıllık sevgiliyiz evlenme aşamalarına geçmek üzereyiz. Sizce eskisi gibi sevmiyor mu yoksa önemsemedi mi hediye işini
Sevgilim doğum günümü kutlamadı ve hediye de almadı sizce önemli mi bu durum?
Cevapla