Eşim doğum günümü kutlaması hediye bile almadı sizce tepkim ne yönde olmalı?

Doğum günü mü önemsemedi :( hediye bile almadı ama annesine gecelik takımı aldı çok bozuldum kayınbabam hayatta durumları iyi benim isteklerimi ihtiyaclarımı karşılamazken annesinin evde benim evde bir sürü gecelik takımım var demesine rağmen alması :( sizce üzülmekte haksız mıyım:(
Eşim doğum günümü kutlaması hediye bile almadı sizce tepkim ne yönde olmalı?
Cevapla