Nişanlım doğum günümde bana hediye almadı. Nasıl bir tavır takınmalıyım?

Nişanlım bana hiç hediye almıyor üstelik doğum günümde bile. Ben yaz için memlekete geldim ve doğum günüme 2 3 gün vardı bu gelmek istedi yanıma ama bazı sebeplerden kabul edemedim. Ailem "kesin doğum günün için geliyor" dediler (onun da doğum günümden haberi var, bi kaç defa doğum günümün yaklaştığını söyledim). Gelmek için o kadar ısrar etti ki tamam dedim. Ne yalan söyliyim biraz da ümitlendim bana en azından çiçek almasını bekliyordum. Hatta gelmeden önceki gün "yarın annemlerle doğum günü planım var" diyerek tekrar hatırlattım. Ve doğum günü sabahında eli boş totoşu yaş gelmiş ve doğum günümü kutlamadı... Etrafımızdaki herkes onun bana bakışlarının çok ilgili ve sevgi dolu olduğunu söylüyor... madem bu kadar beni seviyor niye doğum günümü kutlamadı? O kadar ısrar etti gelmek için.. bu kadar düşüncesiz olması normal mi? Çok kırıldım ona nasıl belli edeceğimi bilmiyorum? Daha önceki buluşmalarımızda ona çiçek almaktan çok hoşlandığımı söylemiştim. Hatta arkadaşlarımın bana aldığı hediyeleri bile gözüne sokarcasına paylaştım ama bana bir kere bile çiçek almadı. Bu davranışlarının beni üzdüğünü ona nasıl söylemeliyim? Ya da nasıl bi tavır takıntılıyım?

Nişanlım doğum günümde bana hediye almadı. Nasıl bir tavır takınmalıyım?
Cevapla