Nişanlım doğum günümü kutlamadı, nasıl bir tavır takınmalıyım?

Nişanlımla çok güzel giden bir ilişkimiz var yaklaşık 2-3 aydır nişanlıyız fakat nişanlandıktan sonra bir kaç maddi sorun yaşadık o işten çıkmak zorunda kaldı farklı bir mesleğe geçmek için sertifika almaya uğraşıyor şu an ailesi de pek destek olan tiplerden değil bir kaç gün önce ticari amaçlı bir araba aldık al sat yapabilmek için arabanın bir kaç problemi vardı e hali ile tüm parayı arabaya harcadık ve babası da az bucuk yaptığı maddi desteği de kesti. Mesleğini bıraktığından beri cebine para girmesi için bir kaç günlük iş alıp inşaat ustalığı yapıyor son haftalarda o işi de yapmaya fırsat bulamadı ikimiz farklı şehirlerde oturuyoruz ama mesafe 1 saat kadar. Dün de yanımdan gittikten sonra aracı bozuldu velhasıl kelam bu gün benim doğum günüm ve saat 15 e kadar çalıştı fakat yanıma gelmedi hediye alamadığı için defalarca özür diledi ki zaten benim içime batan maddiyat değil hediye almaması da mühim değil sadece bir kaç saatliğine de olsa yanımda olması değer verdiğini hissettirmesi yeterliydi sabahtandır soğuk davranıyorum çünkü kırıldım fakat hala arabası ile uğraşıyor başında sıkıntılar olduğunu biliyorum ama normal şartlarda hemen hemen 2-3 güne bir yan yanayız bazen günlerce beraber vakit geçiriyoruz hiç bir problemimizde yok ama özel günlere değer verdiğimi biliyor sizce aslında gelmeyişine kırıldığımı söylemeli miyim nasıl bir tavır takınmalıyım çok mu duygusal yaklaşıyorum çünkü saatlerdir ağlayasım geliyor çok üzgün ve değersiz hissediyorum

Nişanlım doğum günümü kutlamadı, nasıl bir tavır takınmalıyım?
Cevapla