Sizce doğru mu yaptım? Siz benim yerimde olsamız ne yapardınız?

Ya gençler bir şey sormak istiyorum. Yıllar yıllar önce, ben gençken bir sevgilim vardı. Bir birimizi sevirdik. Çok iyi bir insandı. Geleceğe dair hayaller kurardık. Ben çok seviyordum, aşıktım. Bir gün baktım üzgün, eskisi gibi değil. Aldım karşıma sende bir şeyler var anlat dedim. İtiraf etti. Birisine aşıkmış. Aşığım dedi. Çok üzüldüm. Bir az düşündüm sonra git dedim git ayrıldık. Benide üzmek istemiyordu. Gönlüm razı olmadı yanımda kalıp azap çekmesine. Mutlu olmasını istedim. Olduda. Evlendi, çoluk çocuğa karıştı. Kal deseydim, hayır deseydim belkide gitmeyecekti. Sizce doğru mu yaptım göndermekle? Acaba gitme mi deseydim? Nasıl bir hayatımız olurdu? Siz benim yerimde olsamız ne yapardınız?

Sizce doğru mu yaptım? Siz benim yerimde olsamız ne yapardınız?
Cevapla