Sizce doğru olanı mı yapmışım? Siz olsanız ne yapardınız?

Erkek arkadaşımla çok vakit geçirmek amacıyla beraber çalıştığımız ilde kalmış ailemin yanına dönmemiştim yaz tatilinde. İlk başta beraber 3 günlüğüne bir tatile gittik. Ancak sonrasında kendisi kendi kendine tatil planı yapmış. Ben de sinir olup ailemin yanına döndüm, o orada tek başına kaldı. Şimdi beni çok özlediğini ve görmek istediğini söylüyor. Ben de dönmeyeceğimi söyledim gelecek ay okullar açılana kadar. Sizce doğru olanı mı yapmışım?

Sizce doğru olanı mı yapmışım? Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla