Yanlış mı yaptım? Siz olsanız ne yapardınız?

Merhabalar 1 yıllık bir ilişkim var. Çocukluğumdan bu yana evde bazı sorunlardan dolayı ailemin durumu olmamasından kaynaklı okudum çalıştım biriktirdim eve destek çıktım araba aldım ve hepsini tek başıma yaptım öyle fazlada gözümde olmadı hiç ve erkek arkadaşım telefonda konuşurken evlilik konusunu açtı bende evlenince ailemin evi olmadığından ve kirada olacaklarından kendimce toki vs araştırıyorum ki ev alayım ya da bir şekilde yarısına yardımcı olayım bunu da onla paylaştım ama telefonda öyle bir şey dediki tokat gibi çarptı ne yani ben bizim için konuşuyorum ev alacağım evi geçindircem sen onların evi için taksit mi ödeyeceksin dedi kendimi öyle kötü hissettim ki ve bitirdim sizce bencil miyim yanlış mı yaptım. Bu beni çok kırdı küçümsendiğimi hissettim ona karşılı olarak ben zaten öyle bir kadın değilim tabiki kendi evime de yardımcı olup çalışcam dedim ama o dediği şeyden sonra midem bulandı doğru olan nedir böyle bir durumda nasıl davranmalıydım?

Yanlış mı yaptım? Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla