Sizce ben yanlış mı yaptım? Siz olsaydınız ne yapardınız?

"Kurtla eşek bir konuda tartışmaya başlamışlar. Kurt haklı, eşek haksız ve ancak eşek son derece inatçı, dediğinden şaşmıyor, kurdu dinlemiyor bile. Aslanın hakemliğine başvurmuşlar. Aslan tarafları dinlemiş ve eşeğe, “Tamam, tamam, sen haklısın,” demiş. Eşek sevinçle hoplaya sıçraya ayrılınca, kurt sormuş, “Yâhu, bu nasıl karar, benim haklı olduğum apaçık ortada, sen nasıl eşeği haklı bulursun?” Aslan gülmüş. “Sen,” demiş, “savunduğun konuda haklısın; ancak eşekle tartıştığın için haksızsın; boşuna zamanını harcamışsın, bildiğinden şaşmayan, cahil, üstüne üstlük kendini bir halt zanneden eşeğe laf anlatmak mümkün değil ki, bırak inadını sürdürsün! Vaktini bir daha boşuna harcama.” Bu hikayeyi yazdıktan sonra başka bir site moderatörü beni orada yasakladı ve mesajımı sildi. Çünkü başka bir moderatöre gösterdiğim sitemkâr ve sert ama hakaret içermeyen eleştirimden sonra onların, benim haklı gerekçelerimi anlamadıklarını bu yüzden beni mazur görebileceklerini ifade eden açıklamalarım üzerine bana yaza yaza ancak " ... e yaptık bir eşeklik kusura bakmayın deseydin, bu kadar kelime israfı yapmamış olurdun..." cevabını yazarak bana "eşek" kelimesi ile hakaret etmişti. Onun hak ettiğini düşündüğüm cevabı başta okudunuz, sanırım bu mesaj ona tokat gibi geldiği için öfke ve kızgınlıktan çılgına döndü ve muhtemelen mosmor kesildi:) Ne dersiniz, bana hakaret eden moderatör fazla kibirli ve egolu değil midir? Bana "eşek" hakareti yapan o moderatöre baştaki hikaye ile verdiğim cevap, sizce de tam da onun hak ettiği cevap olmamış mıdır? Yanılıyorsam lütfen belirtin ki, ben de hatam varsa öğreneyim.

Bu durumu daha sonra hemen hemen eş zamanlı olarak üç farklı siteye daha üye olarak, oralardaki üyelerin de görüşlerini almak istedim. Fakat o sitelere üyelik talebim, henüz daha üye bile değilken daha yeni o sitelere üyelik başvurusu yapıyor olmama rağmen, "Forum kurallarına aykırı bir davranışınızdan dolayı reddedildiniz." uyarıları alarak üyelik talebim engellendi. Dördüncü bir sitede ise hesabımın onayda beklediği, e-posta adresime gönderilen doğrulamayı tamamlamam gerektiği bildirilse de gönderdiklerini iddia ettikleri doğrulama iletisi uzun süre geçmesine rağmen hâlâ gelmiş değildir. Galiba bazı site moderatörlerinin oluşturduğu gizli bir tür konsey veya bir moderatör karteli var şeklinde düşünmeye başladım. Ne dersiniz yanılıyor muyum? Olayı baştan sona okudunuz, değerli vaktinizi ayırıp konu ile ilgili fikirlerinizi ve tavsiyeleriniz paylaşırsanız memnun olurum. Saygılarımla.

Sizce ben yanlış mı yaptım? Siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla