Dershane de bi çocuk var ondan hoslaniyorum ama hakkında kötü şeyler söylüyorlar ne yapmalıyım?

Aynı derslikteyiz çocuk çok içine kapanık biri ve benden başka arkadaşı yok bende zamanla ondan hoşlanmaya başladım ama dershane dekiler konuşma onunla adı çıktı onun biseksuel diye diyolar ama çocuğun kendine sordum iftira atıyorlar buranın insanı çok yobaz vs diyor ( bu arada bende daha 1 aydır burdayım o yüzden olaya hakim olamadığım için tam inanamıyorum dediklerine)
Dershane de bi çocuk var ondan hoslaniyorum ama hakkında kötü şeyler söylüyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla