Okudugum okulda bir çocuğu herkes dışlıyor ne yapmalıyım?

merhaba benim okuduğum okulda erkek bir çocuk var aynı sınıfa gidiyoruz yaşım 18 neyse bu çocuk ile sınıfta kimse ile konuşmuyor çocuk hep yanlız kalıyor boyu 2.05 ya da daha fazla 2 metreden fazla olduğu kesin sınıf kapısından eğilerek geçiyor sınıfta tek bir kişi ile konuşmuyor konuşmuşlugu yok okuldada kimse ile konuşmuyor izliyorum görüyorum yani zaten hep yanlız geziyor çocuk neden yanlız geziyor bu kadar çözemedim çözemedik bir türlü okuldada tek bir bankta oturuyor ama gerçekten onun adına üzülüyorum herkes aşk ilişkileri yaparken bu çocuk hep yanlız nasıl bir hayatı var bilmiyorum çok depresif bir hayatı var tahminen ama güçlü biri hocalar kendinizi tanıtın dediğinde boksörüm demişti boksör 2.05 kaslı bir şey neden sesiz anlamış değilim tabi sınıftada suç var sınıfta kimse çocuk ile konuşmuyor bu çocukla derdleri ne anlamış değilim ben kızım erkekler ile konuşamam o yüzden ona yardımcı olamıycam zaten o kız arkadaş istemez yanında büyük ihtimalle sizce bu çocuk neden bu kadar yanlız durumu gerçekten içler acısı okulların açılmasına 1 2 hafta kaldı ve bu yine okuldan sınıftan kimse ile konuşmuycak anlamıyorum birinin hiçmi arkadaşı olmaz yanlız gelip gidicek okula yine onada eziyet okulun suçu bu kadar dışlamaları kimsenin adım atmamması hemde 2.05 boyunda kapıya bile sığmayan bir devi dışlıyorlar çocuğun suçuda kimse ile konuşmaması hiç arkadaşı yok sevgilisi yok ve bu çocuk bulamazda kimseye adım atamıyor sosyal ilişkileri sıfır ama çok güçlü birine vursa direk vurduğu kişi abartısız ölür okulun en güçlüsü tartışmasız zaten boksör peki sizce neden okulda neden kimse ile konuşmuyor ve okuldakilerde neden çocuk ile hiç konuşmuyor sizce düşünceleriniz neler?
Okudugum okulda bir çocuğu herkes dışlıyor ne yapmalıyım?
Cevapla