Okulda hep dışlanan ve zorbalığa uğrayan olmak çok kötü. Ne yapacağım?

Off seneye napcam ya sıkıldım artık bu durumdan gereksiz stres üzüntü kaygı istemiyorum. Çok bunalıyorum sıkılıyorum daralıyorum seneye napcam ben :( açığa geçsem evde annemle kafayı yerim yaz tatilinde sivasa ıstanbula falan gidiyoruz kuzenlerimle geziyorum en azından
Okulda hep dışlanan ve zorbalığa uğrayan olmak çok kötü. Ne yapacağım?
Cevapla