Okulda bana zorbalık yapıldığında ne yapmalıyım?

Kiloluyum. Hastalığımdan dolayı kullandığım ilaçlar yüzünden ve psikolojik sebepler nedeniyle kilo aldım bu yüzden okulda çok zorbalık görüyorum küfürler hakaretler saçma sapan espriler yapıyorlar ayı, dünyayı yemis falan diyorlar çok fena kavga ediyoruz bazen. Böyle bir durumla karşı karşıya kalınca ne yapmalıyım? Mesela birisi durduk yere dalga geçti aynen tamam diyip geçiştirmeli miyim bende o kişiye zorbalık mı yapmalıyım yoksa hiç duymamazlıktan mı gelmeliyim sebebi ile beraber söyler misiniz?

Okulda bana zorbalık yapıldığında ne yapmalıyım?
Cevapla