Okulda her gün zorbalığa uğruyorum, ne yapmalıyım?

Okulu bırakip açıköğretime geçmek istiyorum ama eğer bırakırsam geniş bir ailede, geniş bir evde yaşıyoruz ve dedem başta olmak üzere halamlarin gözünde kötü düşeceğim. Onların gözünde tembel ve haylaz bir öğrenci gibi görünecrgim. Sizce ne yapmalıyım? Sadece erkeklee olsa neyse ama kizlar da zorbalik ediyorlar.
İdaredekiler umursamaz. En kolay yolu nedir
Okulda her gün zorbalığa uğruyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla