Okulda sözlü zorbalığa uğruyorum ne yapmam lazımm?

Yeni okulumda yeni sınıfa başlamıştım tertemiz kimseyle hiçbir problemim yokken.. taki bir mal hareketlerimi komik bulana dek.. sınıfta az erkek var ve onlar 4 lü gurup sıra şeklinde bende onların yanında yan sıradayım. İşte o çocuk benim yüz ifadelerimi komik olmasada komik buluyor.. gün geçtikçe bana gıcık kapmaya başladı ve arkadaşlarıyla arkamdan konuşup taklidimi yapıyorlar her seferinde.. bende buna gülerek karşılık veriyorum... ama artık daha fazla yapmaya basladi ve yanındaki arkadaslarida taklidimi yapıyor ve dalga geçiyor.. hayır yani neden ne Alaka hiç anlamış değilimm.. bu durum çok sinirimi bozmaya başladı.. (ha birde ben bir şeye gülünce 6 kişi birden bana bakıyor baya bozuluyorum + nedense arkamdan konuştuklarını duyduğum zaman umursamıyorum) okulda hiç arkadaşım yok asosyal birisiyim. eğer cocukla kavga cikarsam diğer arkadaşlarıda bana kışkırır bu sefer.. şu an çok boşluktayım.. sizce ne yapayım ya bu konu benim canimi 1 hafyadir sıkıyor
Okulda sözlü zorbalığa uğruyorum ne yapmam lazımm?
Cevapla