Okulda zorbalığa uğruyorum, sürekli dövüp dışlıyorlar, bu durumla nasıl başa çıkıp kendimi savunurum?

Öncelikle selam. Ben samsunun küçük bir ilçesinde okuyorum. üniversiteye İlk gittiğimde birkaö kez dayak yedim ve dışlndım şimdi ise herkes arkamdan komuşup dışlıyor ve dçvmeyr çalışıyor. Bu durumu nasıl alığ onlardan üst seviyeye çıkarım okulu bırakcam o derece sapk falan ye iftira atmaya bile çalıştılar kızlar hayır öylr değil dedi birkaç yerli çok üstüme geliyor vuruyorlar kğfür falan çok

Okulda zorbalığa uğruyorum, sürekli dövüp dışlıyorlar, bu durumla nasıl başa çıkıp kendimi savunurum?
Cevapla