Okulumuzda olan çocuktan rahatsız oluyorum ne yapmalıyım?

Merhaba buraya ilk defa geldim nasıl başlamalıyım bilmiyorum. Okulumuzda bir çocuk var ve kısa süre önce biliyorsunuz ki ikbal olayı oldu ve bizim okulda ki çocuk semih'in aynısı görünüş olarak. Benden 1 sınıf büyük ve eve giderken yollarımız aynı. Bu çocuk beni çok korkutmaya başladı. Daha geçen gün okul yolundaydım sağıma, soluma her yere baktım yani yolu kontrol ettim ve kimse yoktu tam okulun içine girerken okulun giriş kapısında ayna var ben arkamda birisini hissetim tam arkamda ve o nefes alışı hissettim ve aynadan baktığımda o çocuk vardı biraz daha yaklaşsa içime girecek o kadar. Aşşırı korktum. Ben yavaşladım ama o çocukta şüphelenmesin diye merdivenlerden çıkmaya devam ettim. O da benimle aynı hizadaydı neredeyse. Ve bu çocuk dönem başından beri böyle yani bu hareketler yeni başladı ama dönem başından beri bakışmalar oluyor. Ve biz nerdeyse her gün aynı saatte geliyoruz nasıl oluyor bilmiyorum ama hep karşılaşıyoruz bir şekilde. Cuma günü merdivenlerden aşağıya inerken arkama baktım ve çocuk en üst merdivendeydi yüzünde ki o gülümsemeyi gördüm o bakışı da hemen yüzümü çevirdim. Ne yapmalıyım? Aileme söylemedim paranoya yapıyor olabilirim diye. Yani sonuç olarak sözlü bir şey söylemedi. Arkadaşıma da yapıyor ama bana daha fazla. Bizim ev yollarımız aynı ama yol ayrımında o farklı yöne gittiği için karşılaşıyoruz. Fazla mı paranoya yaptım acaba. Hele ki çocuğun semih'in görünüşünün aynısı olması beni korkutuyor.. ayrıca okulun ilk haftalarında yine nerdeyse aynı saatte geldik ve bir kaç çocuk bu çocuğu koridorda görüp "bu çocuğun annesi de bu çocuğun raporlu olduğunu söyledi" diye konuşuyorlardı ama o zamanlar ikbal olayı çok yeniydi bende onlar çocuğu görünce Semih hakkında konuştu gibi geldi bana.. lütfen akıl verin ne yapmalıyım? Hocalara da söyleyemedim paranoyak olmak istemiyorum. Biliyorsunuz ki bu çocuk eğer beni takip ediyorsa yani eğer paranoyak değilsem çocuk beni takip ettiğini bunu kabul etmez.
Okulumuzda olan çocuktan rahatsız oluyorum ne yapmalıyım?
Cevapla