30 yaşındayım uzun zamandır hayatımda kimse yok. Evlenememekten ya da aradığım aşkı bulamamaktan korkuyorum. Normal mi?

30 yaşıma girdim ama hâlâ ne sevgilim var ne konuştuğum biri. Önceleri çok takmıyordum özgürlüğümle mutluydum ama yaşım ilerleyince yalnızlıktan korkmaya başladım. İlişkilerim oldu ama hepsinde jet hızıyla terk edildim. Yalnız ölmekten vaktinde yuva kuramamaktan korkuyorum. Evlenmek için de evlenmek aşk evliliği yapmak istiyorum ama olmuyor.

30 yaşındayım uzun zamandır hayatımda kimse yok. Evlenememekten ya da aradığım aşkı bulamamaktan korkuyorum. Normal mi?
Cevapla