30 yaşında bekar bir kadın olarak hayatımda kimse yok diye mutsuz mu olmalıyım?

Karamsar, mutsuz, niçin hayatımda kimse yok diye sorgulayan biri mi olmam gerekir yoksa her şeyi akışına bırakıp daima umut dolu mu olmalıyım?
30 yaşında bekar bir kadın olarak hayatımda kimse yok diye mutsuz mu olmalıyım?
Cevapla