28 yaşındayım, hala hayatımda biri yok. Ne kadar üzücü değil mi?

28 yaşındayım, hayatımda biri yok.

Zaten olsunda istemiyorum çünkü bu yaşımda birini seviyorum. Onu sevdiğim için de başkasını istemiyorum.

Biriyle tanışsam da sanki tanıştığım kişiye ayıp olacak, umut vermiş gibi olacağım diye hissediyorum. O yüzden hiç bulaşmıyorum.

Ne yapacağım?

28 yaşındayım, hala hayatımda biri yok. Ne kadar üzücü değil mi?
Cevapla