Çirkinde değilim 30 yaşındayım ama hayatımda kimse yok niye acaba?

Yaşımdan küçük gösterdiğimi söylerler ben kimseyi beğenemiyorum ama hiç istediğim gibi de biri teklif dahi etmiyor neden acaba bıktım bu işten sap geldim sap gidecem bu dünyadan sanırım:(

Çirkinde değilim 30 yaşındayım ama hayatımda kimse yok niye acaba?
Cevapla