30 yaşında yalnız bir kadın olmak olumsuz bir şey mi?

Bu zamana kadar pek sevgilim olmadı. 1-2 sevgilim oldu.
Üniversitede ortalama yapayım diye uğraşıyordum. Üniversite bitince de yüksek lisans yaptım, bir yandan çalıştım. Sonra da doktoraya başladım. Bu nedenle kimseyle görüşmeye tanışmaya vaktim olmadı.
Şimdilerde benden küçükler evleniyor. Bazıları çocuk bile yapıyor. Çevremdekiler yaşın geçiyor diyor. Üzülmeye başladım. Yalnız kalmak istemiyorum.. Ama kimse çıkmıyor karşıma. Okuldakiler çok küçük, öğrenci hepsi. Ya da hocalarım var onlar da çok yaşlılar.
Eski sevgilim de gitmis benden çok çirkin ama başarılı bir kadınla sevgili olmuş. Çok uzun zamandır o kadınla berabermis. Yaş olarak da çok küçük kadın 22 yaşında falan.
Erkeklerin bu şansı var.. ama ben 22 yaşındaki erkeğe erkek kardeşim gibi bakıyorum. 30 yaşındaki bir kadın olarak 40 yaşındakilerle mi görüşmeliyim sizce?

30 yaşında yalnız bir kadın olmak olumsuz bir şey mi?
Cevapla