Mesela soru daha detaylı olabilirdi ama o sefer ayrım olacaktı 30luk cinsel ihtiyacini gidermiş hiç evlenmemis bekar kadınlar ile 30luk hiç zinaya bulaşmadan evlenmemis bekar kadınların düşünce yapıları farklıdir
Cinsel ihtiyaç tatmini noktasında haz ve doyum alıp istediğin erkeğin ruh ve ahengine uyum sağlaması noktasında eksik kaldığı için ve de hayatını sınırlandıran birini arzu etmediginden dolayı bekarsın
Söylediklerini kastederek söyleyeyim bence cinsel olarak uyumlu olmalı çiftler ve birbirinin hayatını evlendik diye kısıtlamamalılar. Bu bizim ülkemizde çok var evlenince karı koca illa her şeyi beraber yapmak zorundaymış gibi bir algı var ben buna katılmıyorum birbirinin özel alanlarını ihlal etmemeliler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bence aynı değildir her kadın
Genelleme yapmak yanlış olur bazıları doğru kişiyi bulamamıştır ondan yalnızdır
Doğru, öyle mi sorusu ile cevaplarda değil veya değilin değili kisiler farklı değerlendirmeye tabi tutulacaktı
Mesela soru daha detaylı olabilirdi ama o sefer ayrım olacaktı
30luk cinsel ihtiyacini gidermiş hiç evlenmemis bekar kadınlar ile 30luk hiç zinaya bulaşmadan evlenmemis bekar kadınların düşünce yapıları farklıdir
Hiç sevgili olmadan evlenmemiş bekar 30luk ile sevgili olmuş ama zina olmamış bekar 30luk, 40 50 tane sevgili edinmiş 30luk bekar farklidir
Ben soruyu daraltarak açıklamada farklılık istedim
33 yaşındayım bekarım ve hiç evlenmedim psikolojim de gayet yerinde.
Evlilik düşüncesi?
Evliliğe karşı değilim sadece doğru insanla olmasını istiyorum
Doğru insandan kasıt nelerdir
Denk misiniz buna
Ve erkekte olması gerekenler nelerdir?
Maddiyata ve mantığa dayalı mı olacak veyahut ruhsal bir sinerjiye mi?
Aslında hepsi bir arada olmalı o yüzden evlenemedim galiba bu yaşa kadar 😀
AVM bile sabah 10 akşam 11 çalışıyor
Sorum şu
Cinsel ihtiyaç tatmini noktasında haz ve doyum alıp istediğin erkeğin ruh ve ahengine uyum sağlaması noktasında eksik kaldığı için ve de hayatını sınırlandıran birini arzu etmediginden dolayı bekarsın
Haksız mıyım, haksızsam dayıya soralım
Doğru, haklısın.
Peki bundan sonra birinin yarısı olman senin için zor olmaz mı ya da zor olsa bile onu kabullenir misin
Hayır olmaz. Bahsettiğin şeyler konusunda eksik olmayan biriyle olursam neden zor olsun.
Olması gerekenler nelerdir?
Mesela benim kadında ilk aradığım şey bekaret zeka ve edep
Bekaretini vermiş bir kadın benim gözümden düşüyor nedense
Söylediklerini kastederek söyleyeyim bence cinsel olarak uyumlu olmalı çiftler ve birbirinin hayatını evlendik diye kısıtlamamalılar. Bu bizim ülkemizde çok var evlenince karı koca illa her şeyi beraber yapmak zorundaymış gibi bir algı var ben buna katılmıyorum birbirinin özel alanlarını ihlal etmemeliler.
Maddi beklentin nelerdir?
Yani belli bir miktar sorsan söyleyemem ama günümüz şartlarında rahat edebileceğim bir maddi imkana sahip olmasını tercih ederim.
Anladım
Senin tercihin değilim
Olabilir bilemiyorum
Bulursun ne diyeyim
Ne sen bana uygunsun ne de ben sana
Istekler tamamen farklı olabiliyor
Her ikimizin isteği de zor ve benimki seninkinden daha zor
Zaten benim böyle bir talebim olmadı.
Doğru benim size olmadığım gibi siz de bana olmadınız
O zaman sorun yok 😀
Bence de yok
Yoo tersine çok akıllı olduğum için evlenmiyorum
Iyiymiş
Kedi var mı kedi
Alerjim var
Köpek?
Alerji
Beğenildi hanımefendi
Alerjim yok ama evde hayvan beslemeyi sevmem
Kedi severim ama insanı tembel yapıyorlar
Benimde hayvanlarla pek aram yoktur
En iyisi yeterince hayatımıza hayvan giriyor bir de onlarla. uğrasamayız
Aynen hemde fazla sorumluluk
Sorumluluk tembelliği de beraberinde getirir
Tek kalsan dışarı çıkamazsın gibi
Sınır koyuyor, bırakalım doğal ortamlarinda kalsınlar
Evet genelde oluyor.
Hayır