30 yaş üstü kadınlarda evlenmek mi kabustur bekarlık mı?

Öyle bir çıkmaz ki saçma sapan düğün görüntüleri sürekli önüme çıkıyor. Hayırlısı diyorum ama karşıma çıkanlarda bana hitap etmiyor. Eden olsa bile kendini bir şey sanıyor.

Bekarlık evde kalma korkusu mahalle baskısı terörü vardır
Gelin ata binmiş ya nasip demiş evlilikten korkmamalı insan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
30 yaş üstü kadınlarda evlenmek mi kabustur bekarlık mı?
Cevapla