21 yaşındayım. Hiç sevgilim olmadı. Zaten ciddi ilişkilere ve evliliğe kendimi de uzak hissediyorum. Yine de aşkı aramalı mıyım?

Çünkü bazen sevgilisi olan insanlara çok imreniyorum.

Benimde olsun, bende sevip sevileyim istiyorum.

Ama üniversitede farklı fakülte veya bölümlerden yeni insanlarla nasıl tanışabilirim bilmiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
21 yaşındayım. Hiç sevgilim olmadı. Zaten ciddi ilişkilere ve evliliğe kendimi de uzak hissediyorum. Yine de aşkı aramalı mıyım?
Cevapla