24 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Yalnızlığa alıştım, ruh eşimi bulamayacak mıyım?

Yaa ruh eşimi bulamıycam mı yoksa. Çünkü artık erkekler daha da sıkıcı geliyor. Yani yalnızlıga alıstım bir erkekle sürekli iletisim icinde olsam bıkarım. Dogru kisiyle karsılasınca gecer mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Allah rızası için "tanısalım, ruh eşin benim" tarzında gereksiz yorumlar yapmayın. O yorumları direkt siliyorum
24 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Yalnızlığa alıştım, ruh eşimi bulamayacak mıyım?
Cevapla