26 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı, eksik ve yalnız hissediyorum. Sorumun devamı detayda?

Sosyal medyadan biriyle tanışmak istemem, zaten kullanmıyorum. Etrafımda da tanışabileceğim kimse yok. Arkadaşlarım ve ailem de biriyle tanışabilmem için aracı olmuyorlar. Eh ne yapayım ben şimdi? Sokaktan mı bulayım birini?
26 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı, eksik ve yalnız hissediyorum. Sorumun devamı detayda?
Cevapla