Sevgilim yeni yılımı kutlamadı ayrıldım haklı mıyım?

Sevgilim yeni yılımı kutlamadı ve ben kutladığımda sadece iyi yıllar dedi ekstra güzel şeyler söylemedi iyi ki hayatıma girdin gibisinden bu yüzden ayrıldım iyi yapmış mıyım? Ayrıca bana uzatıyorsun diyor gönlümü almak için hiçbir şey söylemiyor ben beni sevmediğini düşündüğümü dile getiriyorum aksine seviyorum bile demiyor hala diretiyor hatasında.

Sevgilim yeni yılımı kutlamadı ayrıldım haklı mıyım?
Cevapla