Eski sevgilimle 4-5 gün önce ayrıldık, yılbaşında mutlu yıllar yazmalı mıyım?

Arkadaşlarım sevgilimle 4-5 gün önce ayrıldık biraz kötü bitti yılbaşında mutlu yıllar diye mesaj atmalı mıyım sizce

Eski sevgilimle 4-5 gün önce ayrıldık, yılbaşında mutlu yıllar yazmalı mıyım?
Cevapla