Severek ayrıldığım eski sevgilimin doğum gününü kutlamam sizce doğru mu?

Arkadaşlar ben çok seviyordum ve severek ayrılmak gerçekten çok kötü hissettirdi bana aramıza biraz mesafe girince biz de birbirimizden birazcık uzaklaşmak zorunda kaldık sonra beni arayıp yürümüyo diye ayrıldı üstünden bir ay geçti ve ben hala çok özlüyorum ilk günki kadar da çok seviyorum vazgeçemiyorum neyse dün doğum günüydü ben de kutladım doğum gününü saat gece 1 falandı kutladığımda direk gidip yakın arkadaşlarına benim doğum günümü kutladı yazmış yani belki yine beni görmeye başladığında bir şeyler hissetmeye başlar çünkü beni sevdiğini unuttu ve beni bıraktı ama beni geri görmeye başladığında beni sevdiğini hatırlicak ben biliyorum sanırım doğum gününü hatırlamama çok şaşırdı ve direk arkadaşlarına anlatmış saniye olmadan acaba o da mı gerçekten beni unuttu ya.
Severek ayrıldığım eski sevgilimin doğum gününü kutlamam sizce doğru mu?
Cevapla