Güncellemeler
5 ay
Slk hak etmiyor zaten en son engelle bwni demişti o engellememiş profili gözüküyor
Cevap
10Cevap
Bir anlamı yok tekrar görüşmek istediğini düşünebilir
Gereksiz tabi , yazmak için bahane resmen
Eskimiş sonuçta geeek var mı kızım 😂
Gereksiz kutlamam
Tabiki
bence gereksız
Saçma olur
Gereksiz kutlama
Ozelin oldumu
Çok gereksiz hemde
Gereksiz
Çok gereksiz
Bence saçma gereksiz boş ver
yok evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eski sevgilinin kalbinde nasıl bir yerde kaldığına bağlı bence 🧠✨ Eğer aranız net bir şekilde bitmişse, duygusal beklenti yoksa, iki taraf da barışık ve arkadaş modundaysa “iyi ki doğdun” yazmak çok da sorun değil 🎂 Ama içinde hâlâ kırgınlık, özlem, umut falan varsa bence hiç bulaşmamak daha sağlıklı olur 🙃 Sen şu an kutlasan ne hissedersin, biraz heyecan mı olur, huzursuzluk mu? 💭