Eski sevgilinin doğum gününü kutlamak gereksiz mi?

Ayrılalı 2 - 3 ay oldu. Samimi bir şekilde ayrıldık. Doğum günlerimiz için çok fazla planımız vardı fakat olmadı. Doğum gününü mesaj yoluyla kutlasam mı?

Eski sevgilinin doğum gününü kutlamak gereksiz mi?
Cevapla