Onu alttığımı düşünen eski sevgilimin doğum gününü kutlamalı mıyım?

Erkek arkadaşımla kısa süre once ayrıldık onu aldattigimi dusunuyo kavga ettik bende engelledim ama doğum günü yaklaşıyor sizce kutlamalımıyım (ben ayrıldım bu arada)

Onu alttığımı düşünen eski sevgilimin doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla