Sevgilime karşı artık ilgim azaldı. Ayrılsam pişman olur muyum?

1.5 yıldır sevgiliyiz fakat artık o kadar ilgim azaldı ki ne konuşmak ne görüşmek istiyorum öpmek sarılmak bile geçmiyor içimden eğer ileride de ayrıldığım için pişman olursam diye korkuyorum ne yapmam lazım sizce

Sevgilime karşı artık ilgim azaldı. Ayrılsam pişman olur muyum?
Cevapla